Kerst met Simone’s Songbook

Op 1ste kerstdag om 15:10 uur zal de AVRO het programma ‘Simone’s songs at Christmas’ opnieuw uitzenden op Nederland 1. Het programma werd in 2009 ook door de AVRO uitgezonden.

Tijdens het televisieprogramma, dat gebaseerd is op Simone’s theatertour ‘Songs from the Heart’, zal Simone Kleinsma verschillende Engelstalige kerstnummers zingen, een Nederlandstalige kerst-medley en enkele van haar eigen favoriete nummers.

Kerst met Simone
Kerst is voor Simone Kleinsma elk jaar weer een tijd om naar uit te kijken: “Voor mij zijn de kerstdagen dé dagen dat ik de familie- en vriendenbanden weer aanhaal. Als je in dit vak zit, komt het er bijna niet van dat je een hele dag bij elkaar bent. Dus het sociale aspect speelt een belangrijke rol. Kerst betekent voor mij warmte van familie en vrienden. Wat dat betreft ga ik voor kwaliteit. Maar ik vind het ook fijn om Tweede Kerstdag met zijn tweeën door te brengen.”

In 2008 begon Simone met haar soloprogramma ‘Songs from the Heart’, waarna ze de rol van Norma Desmond alterneerde met Pia Douwes in Sunset Boulevard. Vervolgens trad ze op met een reprise van ‘Songs from the Heart’, en daar is dus een eenmalige kerstversie van gemaakt in 2009.

Simone Kleinsma is vanaf januari 2012 te zien in de musical Next to Normal
Bron: Avro

.

20111222-174011.jpg

Plaats een reactie